Ekscytujące trendy w produkcji soków, które warto wypróbować w swoim menu przed końcem 2018 r.

Bonnie Mulligan

Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep ze zdrową żywnością, bar z sokami, czy restaurację, prawdopodobnie wykorzystujesz zalety soków, aby zachęcić swoich klientów. Ale choć zwykłe soki ze świeżych owoców, takie jak pomarańczowy czy jabłkowy, zawsze będą pyszne, mogą nie być najbardziej ekscytującą opcją. W rzeczywistości, wielu klientów będzie prawdopodobnie znudzonych tradycyjnym smakiem - dlatego też trzeba być na bieżąco z trendami. Opracowując przepisy i koktajle dla barów z sokami, warto pamiętać o tych modnych trendach.

Niekonwencjonalne połączenia smakowe

Prawdą jest, że niektóre pokolenia są już zmęczone zwykłymi smakami soków, ale mogą być również onieśmielone opcjami, które są zbyt nieszablonowe. Można jednak łatwo wypełnić tę lukę, wykorzystując sokowirówkę do tworzenia mikstur, które dosłownie łączą stare z nowym. Spraw, aby egzotyczne składniki - takie jak imbir, kurkuma czy nasiona chia - stały się nieco bardziej przystępne, łącząc je ze smakami, które Twoi klienci znają i kochają, takimi jak ananas, grejpfrut czy cytryna. Możesz również zastosować to podejście do składników, które nie brzmią zbyt pysznie (jak jarmuż czy szpinak), wykorzystując owoce, które są bardziej znane (jak jabłka czy marchew). Uzbrojony w swoją sokowirówkę i kreatywność, możesz stworzyć kilka nowych opcji, które będą miały wysoką wartość odżywczą i atrakcyjny profil smakowy.

Koktajle (lub koktajle) z nutką pikanterii

Choć na pewno znajdą się klienci, którzy będą chcieli czegoś naprawdę słodkiego, większość z nich szuka bardziej ekscytujących doznań. Oferując coś, co jest nieco cierpkie lub pikantne, możesz zainteresować żądnych przygód smakoszy lub tych, którym nie podoba się pomysł owocowego smoothie lub sacharynowego koktajlu. Cytrusy, przyprawy i zioła mogą zapewnić większą głębię smaku i sprawić, że jednorazowe zamówienie napoju stanie się czymś w rodzaju uzależnienia - nawet jeśli nie ma w nim alkoholu. Jak myślisz, dlaczego lemoniada z dodatkiem cayenne lub mięty stała się tak popularna? Wszystko polega na tym, co nieoczekiwane; to właśnie sprawia, że klienci wracają po więcej. Dodając do ulubionego napoju limonkę, bazylię lub odrobinę ciepła, możesz stworzyć hit, który sprawi, że goście będą wracać po ten napój, który trzeba mieć.

Różowe drinki dla milenialsów

Niezależnie od tego, czy nazywasz go różem, różem czy szampanem, nie ulega wątpliwości, że Millennialsi nie mogą się nasycić tym kolorem. Znalazł on swoje miejsce w modzie, artykułach gospodarstwa domowego, a nawet napojach. Obecnie dostępny jest frose (mrożone wino różowe), różowy cydr i kilka koktajli, które mogą pochwalić się pięknym różowym odcieniem. Do stworzenia własnych różowych napojów w stylu Millennialsów można z łatwością wykorzystać komercyjną sokowirówkę. Jabłka, arbuz, truskawki, buraki, grejpfruty i rabarbar pomogą Ci dodać różu do Twoich napojów, a jednocześnie sprawią, że będą one bardziej aromatyczne. Jeśli chcesz przyciągnąć młodych ludzi, koniecznie skorzystaj z tego trendu.

Zamień owoce na warzywa

Trzeba przyznać, że klienci są bardziej zaznajomieni z napojami owocowymi niż warzywnymi. Jeśli jednak będziesz w stanie przedstawić im zalety soków warzywnych i przekonać ich, że wybierając je, nie tracą smaku, być może uda Ci się ich przekonać. Zgodnie z amerykańskimi zaleceniami żywieniowymi spożywanie co najmniej 2,5 szklanki owoców i warzyw dziennie może zmniejszyć ryzyko chorób serca. Jeśli uda Ci się zawrzeć więcej warzyw w jednym napoju, ułatwisz klientom poprawę ogólnego stanu zdrowia. Promowanie soków bogatych w warzywa może ułatwić Ci korzystanie z lokalnych produktów lub tworzenie kombinacji smakowych, które w innym przypadku nie byłyby możliwe do uzyskania. Ponadto, dzięki komercyjnej sokowirówce, obalisz mit, że zielone soki są obrzydliwe.

Przyjmując te trendy, możesz sprawić, że Twój lokal będzie się wyróżniał ze wszystkich właściwych powodów. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak nasze komercyjne sokowirówki do owoców mogą wpłynąć na rozwój Twojej firmy, skontaktuj się z nami już dziś.

Kategorie: Zdrowie,